Deocamdată pagina este ÎNCHISĂ!
Vă rugăm încercați mai târziu.

CONDIŢII CONTRACTUALE GENERALE

  CONDIŢII CONTRACTUALE GENERALE

1. Introducere

Aceste Condiţii Contractuale Generale (în continuare CCG) conţin condiţiile de accesare a serviciilor disponibile pe pagina web (www.babyandme.ro) (în continuare: pagina web) de către Utilizator. Informaţiile cu caracter tehnic, necesare pentru utilizarea paginii web, care nu sunt cuprinse în prezenta CCG, sunt furnizate în prospectele accesibile pe pagina web. Odată cu utilizarea paginii web, Utilizatorul ia la cunoştinţă şi acceptă prevederile prezentei CCG.

Vă rugăm dacă doriţi să deveniţi cumpărător sau utilizator activ al paginii noastre web, citiţi cu atenţie Condiţiile Contractuale Generale şi apelaţi la serviciile noastre numai în cazul în care sunteţi de acord cu toate punctele contractuale şi acceptaţi caracterul obligatoriu al acestora. În caz de întrebări legate de funcţionarea paginii web, de procedura de comandă şi livrare vă stăm la dispoziţie la datele de contact furnizate!

Principalele caracteristici ale CCG pot fi formulate după cum urmează:

1. Introducere

2. Datele furnizorului

3. Prezentarea activităţii desfăşurate prin intermediul paginii web şi a produselor care pot fi achiziţionate

4. Condiţii de utilizare

5. Cumpărarea pe pagina web, informaţii despre comandă

6. Plată: prezentarea condiţiilor de plată pentru produsul comandat + costurile de livrare

7. Informaţii legate de livrare

8. Prezentarea dreptului la renunţare

9. Reclamaţii calitative, posibilităţi de exercitare a drepturilor

10. Altele

11. Politica de confidenţialitate, Informare privind gestionarea datelor

2. Datele furnizorului

Numele firmei: Momentum 2002 Kft.

Sediu: 4033 Debrecen, Zelizy Dániel u. 4., Ungaria

Adresa de corespondenţă: 4033 Debrecen, Zelizy Dániel u. 4., Ungaria

Numele reprezentantului şi persoanei de contact: Pálocska Edit

Nr. înregistrare la O.R.C.: 09-09-008774

Registrul Comerţului la care este înregistrat: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság

CIF: HU12830550

Număr de înregistrare Protecţia datelor: NAIH-95612/2016, NAIH-95801/2016

Banca: OTP BANK ROMANIA S.A.

Cont bancar: RO55OTPV220001003030RO01

E-mail: edit.palocska@t-online.hu

Telefon/viber : +36 30 293 7186

Limba contractului: română.

3. Prezentarea activităţii desfăşurate prin intermediul paginii web şi a produselor care pot fi achiziţionate

Furnizorul desfăşoară activităţi comerciale prin intermediul paginii web.

Produsele care pot fi achiziţionate: bandă pentru susţinerea burticii în timpul sarcinii (Ţara de provenienţă: China.), centură postnatală pentru strângerea burţii (Ţara de provenienţă: China.), produse pentru bebelu şi (Ţara de provenienţă: China.), sticker perete (Ţara de provenienţă: China.), vitamine şi supliment alimentar (Ţara de provenienţă: Ungaria.).

Produsele afişate pot fi comandate cu livrare la domiciliu.

Preţurile afişate conţin taxa pe valoare adăugată, prevăzută prin lege, însă nu conţin costurile livrării, care sunt detaliate mai jos la punctul 7.

Nu se adaugă costuri de ambalare!

Pozele afişate pot diferi de produsul în realitate, în anumite cazuri sunt folosite ilustraţii.

Firma noastră nu îşi asumă responsabilitatea pentru eventualele modificări ale prezentărilor tehnice modificate fără preaviz de către importator sau modificate din motive independente de acesta din urmă.

4. Condiţii de utilizare

Responsabilitate

Furnizorul are dreptul, dar nu şi obligaţia, să verifice eventualele conţinuturi (de ex. comentarii) puse la dispoziţie de către Utilizatori în timpul utilizării paginii web, iar în privinţa conţinuturilor amintite, Furnizorul are dreptul, dar nu şi obligaţia, să caute indicii ale unor activităţi ilegale, respectiv să îşi asume responsabilitatea pentru acestea.

Drepturile de autor

Întregul conţinut al paginii web (text, poze, elemente grafice, etc.) cade sub incidenţa drepturilor de autor, motiv pentru care este interzisă copierea, modificarea, distribuirea acestora în scopuri comerciale.

5. Cumpărarea pe pagina web, informaţii despre comandă

Prezentarea paşilor unei comenzi, procesul de comandă

Pagina web prezintă produsele şi asigură Utilizatorilor posibilitatea comandării online. Utilizatorul poate naviga pe pagina web cu ajutorul punctelor de meniu. Produsele sunt clasificate într-un sistem de categorii. Cu ajutorul punctelor de meniu Utilizatorul poate obţine informaţii legate de anumite produse.

Dacă se dă click pe denumirea categoriei va fi afişată lista produselor din categoria respectivă. Din lista produselor, pagina care detaliază produsul poate fi accesată dând click pe denumirea produsului, aici se pot obţine informaţii despre caracteristicile detaliate ale produsului, despre preţul acestuia. Produsele afişate pot fi comandate numai cu livrare la domiciliu, nu pot fi preluate personal.

Produsul selectat poate fi pus în coşul de cumpărături dând click pe butonul „coş”, lângă acesta poate fi setat numărul de bucăţi dorit. Utilizatorul poate verifica conţinutul coşului de cumpărături în punctul de meniu „Coş de cumpărături”. Aici poate modifica cantitatea produselor aşezate în coş, respectiv poate şterge un articol. Cu ajutorul butonului „Golire coş” se poate goli întregul coş de cumpărături. Dând click pe butonul „Comandă” utilizatorul poate continua procesul de cumpărare. Al doilea pas al procesului este logarea, înregistrarea, respectiv cumpărarea fără înregistrare. Se pot face cumpărături şi fără înregistrare prealabilă, însă dacă doriţi ca în viitor să aveţi de a face numai cu conţinutului coşului de cumpărături, este indicat să vă înregistraţi. În cazul comenzii cu sau fără înregistrare Utilizatorul va trebui să furnizeze următoarele informaţii: adresă e-mail, nume, nr. telefon, date necesare pentru facturare, respectiv adresa de livrare (dacă diferă de cea de facturare). Pentru înregistrare, pe lângă informaţiile amintite, se va indica şi o parolă. Acordaţi atenţie sporită exactităţii datelor, deoarece pe baza acestora se va factura şi livra produsul. Cu ocazia înregistrării există posibilitatea înscrierii la newsletter, pe baza consimţământului voluntar al Utilizatorului. Prin completarea datelor Utilizatorul ia la cunoştinţă dispoziţiile Condiţiilor Contractuale Generale şi ale Prospectului privind gestionarea datelor. Utilizatorul este informat cu privire la reuşita înregistrării prin e-mail şi pe pagina web. Utilizatorul poate solicita Furnizorului prin e-mail ştergerea înregistrării, în acest caz, va trebui să se înregistreze din nou cu ocazia unei noi cumpărături. În cazul în care aţi uitat parola, se poate solicita o nouă parolă pe pagina web, care va fi transmisă la adresa de e-mail înregistrată. În cazul în care Utilizatorul a fost înregistrat deja pe pagina web, procedura de comandă poate fi continuată prin furnizarea adresei de e-mail şi a parolei. Informarea mai detaliată cu privire la gestionarea datelor (Prospectul privind gestionarea datelor) poate fi accesată la următorul link:

Politica de confidenţialitate, Informare privind gestionarea datelor

Următorul pas al procedurii de comandă este selectarea modalităţii de plată şi a modalităţii de transport. Suma care urmează a fi achitată conţine preţul produsului şi costul livrării, exprimat în RON. Cu ajutorul unui rezumat al comenzii, Utilizatorul poate verifica toate informaţiile furnizate anterior, respectiv produsele şi cantităţile comandate. În cazul în care există erori în datele furnizate, cu ajutorul icoanei „creion” Utilizatorul poate corecta datele furnizate. Dacă toate informaţiile sunt corecte Utilizatorul poate finaliza comanda dând click pe butonul „Trimitere comandă”. Comanda plasată va fi confirmată pe pagina web şi prin e-mail. Dacă după plasarea comenzii (de ex. în e-mailul de confirmare) sesizaţi date greşite aveţi obligaţia să anunţaţi imediat Furnizorul, respectiv în cel mult 24 de ore, la datele de contact ale acestuia.

Indiferent de intenţia de comandă, Utilizatorul se poate loga pe pagina web la rubrica „Logare Cumpărător” sau „Logare”. După logare se afişează meniul „Modificarea datelor” unde Utilizatorul poate modifica datele furnizate cu ocazia înregistrării, respectiv poate urmări datele comenzilor plasate şi stadiul de prelucrare al comenzilor.

Obligativitatea comenzii, confirmare, informaţii referitoare la prelucrarea comenzii

Prelucrarea comenzilor se face în zilele lucrătoare între orele 8-14. Comenzile pot fi plasate şi înafara intervalului indicat pentru prelucrarea comenzilor, în cazul în care o comandă este plasată după programul de lucru, ea va fi procesată în ziua următoare.

În toate cazurile, departamentul de relaţii cu clienţii va confirma comanda plasată în scris, prin e-mail, în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii. Această confirmare nu trebuie confundată cu e-mailul de confirmare generat automat de către sistem.

Dacă Utilizatorul nu primeşte e-mailul de confirmare în termen de 48 de ore, va fi scutit de obligativitatea comenzii, nu va fi obligat să primească produsele comandate.

Conţinutul e-mailului de confirmare: datele furnizate cu ocazia cumpărării, datele comenzii, denumirea produsului/produselor comandate, preţul acestora, suma finală de plată, modalităţile alese pentru plată şi livrare, datele necesare pentru virament, nr. comenzii, varianta printabilă a CCG, respectiv observaţiile Utilizatorului în legătură cu comanda plasată.

Ne rezervăm dreptul de a refuza parţial sau integral comenzile deja confirmate. Execuţia parţială poate avea loc numai în urma acordului încheiat cu Utilizatorul! În cazul în care preţul de cumpărare a fost virat în avans, această sumă va fi returnată plătitorului.

Încheierea contractului

Limba contractului: română. Plasarea comenzii este echivalentă cu un contract încheiat prin mijloace electronice, în cazul căruia se aplică prevederile Codului Civil (legea nr. V din anul 2013), respectiv legii nr. CVIII din anul 2001 care reglementează serviciile comerciale electronice, respectiv unele chestiuni legate de serviciile aferente societăţii informaţionale. Contractul cade sub incidenţa Ordinului Guvernamental nr. 45/2014 (II.26.) care reglementează contractele încheiate între consumatori şi întreprinderi, respectiv are în vedere dispoziţiile Directivei Europene nr. 2011/83/UE a Parlamentului European şi a Consiliului privind drepturile consumatorilor.

Contractul este încheiat odată cu plasarea comenzii şi primirea confirmării.

Prin urmare, prin plasarea comenzii Utilizatorul acceptă Condiţiile Contractuale Generale şi acceptă caracterul obligatoriu al acestora.

Înregistrarea contractului

Contractul încheiat prin intermediul paginii web nu este considerat ca fiind un contract în formă scrisă, fiind încheiat exclusiv pe cale electronică, nu este înregistrat şi nu poate fi accesat ulterior.

Pentru descărcarea şi vizualizarea Condiţiilor Contractuale Generale în variantă printabilă faceţi click aici:

Condiţiilor Contractuale Generale

Prezentul document nu face referire la codul de conduită.

Factură

În toate cazurile, Furnizorul va întocmi o factură pe hârtie, care conţine preţul produsului şi costurile de livrare, şi pe care o va trimite Utilizatorului împreună cu produsul.

6. Plată: prezentarea condiţiilor de plată pentru produsul comandat + costurile de livrare

Preţurile indicate sunt preţuri brute (conţin taxa pe valoarea adăugată prevăzută prin lege, cota TVA: 27%). Suma finală de plată cuprinde preţul produsului şi costul de livrare.

Suma finală de plată, conform rezumatului comenzii şi scrisorii de confirmare, conţine toate costurile.

Scopul acestui punct este de a prezenta modalităţile de plată, pe care pagina web le asigură cumpărătorilor săi.

Furnizorul nu va calcula costuri suplimentare în cazul diferitelor modalităţi de plată.

Prin ramburs

Utilizatorul va plăti în numerar curierului ALLPACKA.RO la primirea produsului comandat.

Plata în avans: numai la cerere. Dacă doriți să plătiți prin avans la trimiterea comenzii vă rugăm să menţionaţi în rubrica observaţii: Plata în  avans.

Nu există costuri de operare legate de plată. Contravaloarea produsului comandat va fi achitată prin virament bancar conform datelor furnizate în e-mailul de confirmare. Deci, în cazul selectării opţiunii de virament bancar, vă rugăm să viraţi preţul comenzii în contul deschis la următoarea bancă:

Cont în RON (exclusiv în cazul viramentelor din România): RO55OTPV220001003030RO01 OTP BANK ROMANIA S.A.  

Pentru a putea identifica plata făcută, la rubrica explicaţie vă rugăm să vă treceţi numele şi nr. comenzii.

În cazul în care nu au fost indicate datele solicitate, iar comanda nu poate fi identificată pe baza numelui, nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele întârzieri ale livrării.

7. Informaţii legate de livrare

Prezentul punct prezintă posibilităţile de preluare şi modalităţile de livrare asigurate prin intermediul paginii web.

Livrarea se face prin intermediul curieratului ALLPACKA.RO.

Costurile de transport pe întreg teritoriul României: pentru comenzi sub 85 de RON este 15 RON / pachet, iar peste 85 de RON este gratuită.

Termen de livrare: în cazul plăţii prin ramburs în termen de 4-6 zile lucrătoare de la data confirmării, în cazul plăţii în avans, în termen de 4-6 zile lucrătoare de la intrarea banilor în cont.

Livrarea se face în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-17:00. În cazul în care clientul nu poate fi găsit la domiciliu în intervalul orar indicat, se poate indica şi o altă adresă de livrare (de ex. a locului de muncă).

În documentul de confirmare pe baza numărului de transport cu link-ul primit puteţi urmării starea actuală a pachetului.

Există posibilitatea ca Utilizatorul să ia legătura cu firma de curierat în vederea stabilirii mai exacte a intervalului de livrare. Adetele curierului tot în documentul de confirmare găsiţi.

În cazul în care curierul nu găseşte pe nimeni la adresa de livrare indicată, va lăsa acolo datele sale de contact, urmând să se stabilească de comun acord o altă dată de livrare.

La preluarea produsului Utilizatorul are obligaţia să verifice starea adecvată a acestuia. În cazul în care sesizează deteriorări ale ambalajului sau ale produsului, Utilizatorul poate solicita curierului întocmirea unui proces verbal, deoarece odată cu preluarea produsului de la curier, respectiv odată cu semnarea documentului de primire, are loc recepţia a produsului.

În cazul în care cu ocazia recepţiei ambalajul sau produsul prezintă în mod vizibil deteriorări, iar deteriorarea s-a produs înaintea preluării produsului, Furnizorul va asigura reprimirea produsului, respectiv schimbarea acestuia fără costuri suplimentare. Furnizorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru deteriorările produse după recepţia produsului!

În cazul coletului nepreluat,si sosit inapoi la noi,colet nou numai cu plata in avans va putem trimite! 

8. Prezentarea dreptului la renunţare

Dreptul la renunţare

În conformitate cu reglementările Ordinului Guvernamental nr. 45/2014 (II.26.) care reglementează contractele încheiate între consumatori şi întreprinderi, Utilizatorul are dreptul de a renunţa la contract, fără motivare, în termen de 14 zile de la recepţia produselor, şi poate returna produsele comandate.

În cazul exercitării dreptului la renunţare, pe lângă costurile de returnare ale produsului, Utilizatorul nu va suporta alte costuri, însă Furnizorul poate pretinde compensarea pagubelor materiale cauzate ca urmare a utilizării neconforme cu destinaţia. În conformitate cu reglementările de mai sus, după primirea produselor returnate. Nu avem posibilitatea să preluăm produsele folosite.

Furnizorul va returna cumpărătorului imediat, respectiv în cel mult 14 zile, contravaloarea produselor împreună cu costurile de livrare achitate cu ocazia cumpărării, în condiţiile în care Utilizatorul a returnat la adresa Furnizorului produsul în acest interval de timp.

Pentru descărcarea şi vizualizarea Condiţiilor Contractuale Generale în variantă printabilă faceţi click aici:

Condiţiilor Contractuale Generale

Paşii exercitării dreptului la renunţare

Dispoziţiile acestui punct se aplică exclusiv persoanelor fizice, care nu acţionează în interesul profesiei sau activităţilor comerciale desfăşurate, care cumpără, comandă, primeşte, foloseşte bunuri, respectiv este destinatarul comunicărilor comerciale, al ofertei (în continuare Consumator).

Consumatorul poate renunţa la contract în termen de 14 zile de la primirea produsului, în cazul mai multor produse, de la recepţia ultimului produs, de către Consumator sau o altă persoană indicată de acesta din urmă, care nu coincide cu curierul.

Consumatorul îşi poate exercita dreptul la renunţare şi în perioada cuprinsă între data comenzii şi data recepţiei produsului.

Dacă Consumatorul doreşte să îşi exercite dreptul la renunţare, are obligaţia de a transmite Furnizorului declaraţia prin care îşi exprimă intenţia de renunţare (prin poştă, fax sau pe cale electronică) la datele de contact indicate la punctul 2 din prezenta CCG. În acest sens Consumatorul poate folosi modelul declaraţiei de renunţare anexat scrisorii de confirmare a comenzii sau poate anexa factura primită odată cu produsul (neavând caracter obligatoriu). Consumatorul îşi exercită în termenul legal dreptul la renunţare, dacă înaintea expirării termenului indicat mai sus transmite Furnizorului declaraţia de renunţare.

Consumatorul are obligaţia să dovedească faptul că şi-a exercitat dreptul la renunţare conform dispoziţiilor de la punctul 8.

În orice caz, Furnizorul va confirma imediat prin e-mail primirea declaraţiei de renunţare a Consumatorului.

În cazul renunţării în scris, renunţarea va fi considerată ca exercitată la termen dacă Consumatorul transmite Furnizorului declaraţia sa în acest sens în termen de 14 zile calendaristice (chiar şi în a 14.-a zi calendaristică).

Pentru a calcula respectarea termenului, Furnizorul va lua în considerare data trimiterii prin poştă, respectiv în cazul faxului sau comunicării electronice, data trimiterii faxului sau e-mailului. Consumatorul va trimite declaraţia cu poşta prin scrisoare recomandată pentru a putea dovedi data trimiterii.

În cazul exercitării dreptului la renunţare, Consumatorul are obligaţia de a returna Furnizorului produsul comandat, fără întârziere nemotivată, la adresa acestuia din urmă indicată la punctul 2., dar cel târziu în termen de 14 zile de la data transmiterii declaraţiei de renunţare. Termenul se consideră ca fiind respectat dacă Consumatorul trimite (pune pe poştă sau înmânează curierului la care a apelat) produsul înaintea expirării termenului de 14 zile.

Costurile de transport aferente returnării produsului la adresa Furnizorului vor fi suportate de către Consumator. Furnizorul nu va prelua coletele trimise cu plata prin ramburs. Pe lângă costurile de transport aferente returnării, Consumatorul nu va suporta nici un alt cost legat de renunţarea sa. Însă, Furnizorul poate pretinde compensarea pagubelor materiale cauzate ca urmare a utilizării neconforme cu destinaţia. Nu avem posibilitatea să preluăm produsele folosite! Dacă Consumatorul renunţă la contract, Furnizorul va returna acestuia fără întârziere toate costurile suportate de către Consumator (inclusiv costurile de livrare), dar cel mult în termen de 14 zile de la primirea declaraţiei de renunţare a Consumatorului, cu excepţia costurilor suplimentare datorate de alegerea făcută de Consumator, de a i se livra produsul prin alte mijloace decât cele oferite de către Furnizor – modalitatea de livrare obişnuită, cea mai ieftină. Furnizorul are dreptul de a amâna returnarea banilor până la primirea produsului returnat, sau până când Consumatorul nu dovedeşte în mod credibil returnarea produsului: Furnizorul va lua în considerare cronologic prima dată dintre cele două date indicate.

Cu ocazia returnării banilor Furnizorul va apela la modalitatea de plată folosită cu ocazia comenzii iniţiale, cu excepţia cazului în care Consumatorul îşi exprimă acordul la folosirea unei alte modalităţi de plată. În urma folosirii unei modalităţi diferite de plată, Consumatorul nu va suporta nici o cheltuială în plus.

Consumatorul poate fi tras la răspundere pentru deprecierea produsului numai în cazul în care aceasta s-a produs ca urmare a utilizării produsului într-o măsură mai mare decât cea necesară pentru cunoaşterea caracterului, proprietăţilor şi funcţionării produsului.

Care sunt cazurile în care Consumatorului nu îi revine dreptul la renunţare

În cazul contractelor care au ca obiect prestarea unor servicii, în urma prestării integrale a serviciului contractat, dacă Prestatorul a început prestarea serviciilor în urma acordului expres al Consumatorului, iar acesta din urmă a luat la cunoştinţă faptul că, în urma prestării integrale a serviciului îşi pierde dreptul la renunţare.

În cazul unor produse sau servicii a căror preţ sau tarif fluctuează în funcţie de piaţa financiară şi în perioada de renunţare de 14 zile şi nu poate fi influenţat de către Prestator.

În cazul produselor cu ambalaj închis, care din motive de sănătate sau igienă nu pot fi returnate în urma deschiderii ambalajului.

9. Reclamaţii calitative, posibilităţi de exercitare a drepturilor

Locul, data, modalitatea de gestionare a reclamaţiilor

Reclamaţiile calitative ale Consumatorului, legat de produsul achiziţionat sau de activităţile desfăşurate de Furnizor pot fi transmise la următoarele date de contact:

Nume: Momentum 2002 Kft. / Pálocska Edit

Adresa de corespondenţă: 4033 Debrecen, Zelizy Dániel u. 4., Ungaria

Telefon:  +36 30 293 7186

E-mail: babyandme.ro@gmail.com

Furnizorul va remedia imediat, în măsura posibilităţilor, reclamaţiile verbale. În cazul în care reclamaţiile verbale nu pot fi remediate imediat, din cauza caracterului reclamaţiei, sau dacă Consumatorul nu este de acord cu modalitatea de remediere a reclamaţiei, Furnizorul va întocmi un proces verbal privind reclamaţia, pe care îl va păstra timp de 5 ani alături de răspunsul dat.

În cazul reclamaţiilor verbale comunicate personal (în magazin) Furnizorul va preda Consumatorului un exemplar al procesului verbal, sau dacă acest lucru nu este posibil, are obligaţia să acţioneze conform regulilor referitoare la reclamaţiile scrise, detaliate în continuare.

În cazul reclamaţiilor verbale comunicate telefonic sau pe altă cale de comunicare electronică, Furnizorul va transmite Consumatorului copia procesului verbal, cel târziu odată cu răspunsul de fond.

În orice alt caz, Furnizorul va acţiona în conformitate cu regulile referitoare la reclamaţiile scrise.

Furnizorul va atribui reclamaţiilor verbale comunicate telefonic sau pe altă cale de comunicare electronică câte un nr. de identificare individual, pentru a uşura ulterior căutarea reclamaţiilor primite.

Furnizorul va formula un răspuns de fond la reclamaţiile primite în scris în termen de 30 de zile. În conformitate cu prevederile prezentului contract termenul se referă la data poştei.

În cazul refuzării reclamaţiei Furnizorul va informa Consumatorul cu privire la motivul refuzului.

Alte posibilităţi de exercitarea a drepturilor

În cazul în care eventualele litigii de consum apărute între Furnizor şi Consumator nu se rezolvă în urma discuţiilor dintre părţi, Consumatorului îi revin următoarele posibilităţi de exercitare a drepturilor sale:

Reclamaţie la autoritatea pentru protecţia consumatorilor:

Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és

Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 4024 Debrecen, Tímár utca 17-19. Ungaria
Postacím: 4002 Debrecen, Pf. 475. Ungaria
Telefonszám: +36 52 533 924, Telefax: +36 52 327 753
E-mail: fogyved_eaf_debrecen@nfh.hu

Consiliul de arbitraj

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ungaria
Telefonszáma: +36 52 500-749
Fax száma: +36 52 500-720
E-mail cím: info@hbkik.hu

Procedură judiciară în instanţă

10. Altele

CCG, modificarea preţurilor

Furnizorul poate modifica oricând prezentul CCG, respectiv preţurile produselor comercializate prin intermediului paginii web şi alte preţuri indicate, fără ca aceste modificări să aibă caracter retroactiv. Modificările intră în vigoare după publicarea acestora pe pagina web şi se aplică numai în cazul tranzacţiilor ulterioare intrării în vigoare a modificărilor.

Dacă în ciuda tuturor eforturilor depuse de către Furnizor sunt afişate preţuri incorecte pe pagina web, în special în cazul preţurilor a căror incorectitudine este evidentă, de ex. diferă semnificativ de preţurile cunoscute şi acceptate sau estimate ale produsului, sau în cazul preţurilor afişate incorect din  motive de eroare în sistem, Furnizorul nu are obligaţia să livreze produsul la preţul incorect, ci poate oferi livrarea acestuia la preţul corect, însă Clientul poate refuza cumpărarea în urma comunicării preţului corect.

Limitări tehnice

Cumpărarea pe pagina web presupune cunoaşterea şi acceptarea de către Utilizator a posibilităţilor şi limitărilor internetului, în special a performanţelor tehnice şi erorilor apărute. Furnizorul nu este responsabil pentru orice problemă de funcţionare a reţelei, care împiedică funcţionarea paginii web şi cumpărarea prin intermediul acesteia.

11. Politica de confidenţialitate, Informare privind gestionarea datelor

Datele personale transmise Furnizorului cu ocazia utilizării paginii web vor fi gestionate cu confidenţialitate şi nu vor fi transmise către alte părţi, cu excepţia cazului în care aceştia sunt subcontractanţii Furnizorului. (de ex. firma de curierat pentru livrarea comenzii). În urma navigării pe pagina web sunt salvate date tehnice în scopuri statistice şi de marketing cu ajutorul cookie-urilor şi a DubleClickCookiek-urilor. (faptul accesării, adresa IP, durata accesării vizitării, etc.) Informaţiile colectate cu ajutorul DubleClickCookiek-urilor vor fi folosite în scopuri de Remarketing. Aceste date vor fi transmise autorităţilor de către Furnizor numai în cazuri justificate legal. Pentru accesarea serviciului trebuie acceptate cookie-urile. Dacă nu doriţi să acceptaţi cookie-urile, le puteţi interzice în setările browser-ului. În cazul interzicerii cookie-urilor unele elemente ale serviciului vor putea fi accesate numai parţial, sau nu vor putea fi accesate. Cookie este un fişier pe care serverul îl trimite către browser-ul utilizatorului şi pe care calculatorul utilizatorului îl salvează. În cookie nu sunt salvate date personale. Datele salvate cu ocazia comenzii sunt folosite de către Furnizor în vederea execuţiei comenzii. Datele facturii întocmite în urma comenzii plasate pe pagina web, pe baza datelor furnizate cu ocazia comenzii, vor fi salvate de către anumite sisteme informatice pentru perioada stipulată în legea contabilităţii. Datele furnizate cu ocazia înregistrării la newsletter vor fi tratate cu confidenţialitate de către Furnizor, posibilitatea dezabonării la newsletter va fi indicată în josul fiecărui newsletter, respectiv poate fi solicitată la una din datele de contact disponibile.

Puteţi solicita oricând ştergerea sau modificarea datelor dvs. la adresa de e-mail indicată.

Informarea Furnizorului privind confidenţialitatea datelor poate fi accesată oricând la următorul link:

Politica de confidenţialitate, Informare privind gestionarea datelor

Data intrării în vigoare a prezentelor Condiţii Contractuale Generale: 11.03.2016

Data intrării în vigoare a prezentelor Condiţii Contractuale Generale: 23.03.2016

Data intrării în vigoare a prezentelor Condiţii Contractuale Generale: 07.04.2016

Data intrării în vigoare a prezentelor Condiţii Contractuale Generale: 21.04.2016

Data intrării în vigoare a prezentelor Condiţii Contractuale Generale: 04.05.2016

Data intrării în vigoare a prezentelor Condiţii Contractuale Generale: 03.01.2017

Data intrării în vigoare a prezentelor Condiţii Contractuale Generale: 04.28.2017

Creare magazin online
Paylike